Merhaba,
Uzun bir süredir freelance olarak çalışıyordum. Ancak sonra bir ajansa girdim ve yaklaşık 1 yıldır çalıştığım dijital ajanstan istifa etmeyi düşünüyorum. Content Marketing, Social Media Management ve Digital Marketing alanlarında hizmet veren birimin direktörlüğünü yapıyorum. Birçok markayı bu noktalarda başarıya taşımış birisiyim ancak artık genel işleyiş beni rahatsız ediyor. Ekibimde ki elemanlar başarısız ve kaliteli elemanları istihdam etmek istediğimde bütçelerden dert yanan bir yöneticim var. Ve bu rahatsızlığın üstüne eklenen şeylerde oldukça fazla...
Hayatımda ilk kez istifa edeceğim.
İstifa etmek nasıl bir süreç size sormak istiyorum. Bir anda gidip istifanızı verip ayrıldınız mı? İstifa ettikten sonra kendinizi iyi mi hissettiniz yoksa daha mı kötü oldunuz? Bu konularda tecrübeli arkadaşlar içinden geçenleri yazabilir mi?
İstifa Etmek Konusunda
3
●424
- 22-04-2016, 12:01:50Hocam ilk önce şunu söyleyim.
Karşınızdaki kişi sıkıntı çıkartmayacak tip ise.
İstifanızı verin muhasebeden çıkış yaptırın vs direk olur (ama dediğim gibi sıkıntı çıkartmayacak birisi ise)
Kanunen ise bildiğim kadarıyla;
Siz 1 yıldır çalıştığınız için 4 hafta önce ihtar çekersiniz. 4.haftanın sonunda yani belirlenen o tarihte işten ayrılırsınız.
Detayları bir iş avukatı ile de görüşebilirsiniz. - 22-04-2016, 12:15:34patron aksidir veya değildir mevzubahis o değil
mevzubahis;
bir işyerinde çalışıyorsun ve kafan esti ben gidiyorum deyip gitmek insanlığa yakışmaz,sonuçta bir zamanlar ordan ekmek yedin,kendini patron yerine koymak lazım ..
bir anda çekilip giderse işyerininişleride tekleyeceğinden, insaflı olmak lazım..zaten patron kanunlara göre hareket ederse her halukarda bir anda işten ayrılan sigortalı işçisinden hak talep eder yani..