Merhaba,
Uzun bir süredir freelance olarak çalışıyordum. Ancak sonra bir ajansa girdim ve yaklaşık 1 yıldır çalıştığım dijital ajanstan istifa etmeyi düşünüyorum. Content Marketing, Social Media Management ve Digital Marketing alanlarında hizmet veren birimin direktörlüğünü yapıyorum. Birçok markayı bu noktalarda başarıya taşımış birisiyim ancak artık genel işleyiş beni rahatsız ediyor. Ekibimde ki elemanlar başarısız ve kaliteli elemanları istihdam etmek istediğimde bütçelerden dert yanan bir yöneticim var. Ve bu rahatsızlığın üstüne eklenen şeylerde oldukça fazla...
Hayatımda ilk kez istifa edeceğim.
İstifa etmek nasıl bir süreç size sormak istiyorum. Bir anda gidip istifanızı verip ayrıldınız mı? İstifa ettikten sonra kendinizi iyi mi hissettiniz yoksa daha mı kötü oldunuz? Bu konularda tecrübeli arkadaşlar içinden geçenleri yazabilir mi?