patron aksidir veya değildir mevzubahis o değil

mevzubahis;

bir işyerinde çalışıyorsun ve kafan esti ben gidiyorum deyip gitmek insanlığa yakışmaz,sonuçta bir zamanlar ordan ekmek yedin,kendini patron yerine koymak lazım ..

bir anda çekilip giderse işyerininişleride tekleyeceğinden, insaflı olmak lazım..zaten patron kanunlara göre hareket ederse her halukarda bir anda işten ayrılan sigortalı işçisinden hak talep eder yani..