• 01-04-2016, 23:56:41
    #1
    Merhabalar arkadaşlar.
    Sistemim Win 7 değiştiricem nekadar yeni sistemlere aşırı uzak kalsak sıkıntı çıkıyor

    win 8 e mi yukseltmeliyim ?
    win 10 mu ?

    yorum ve görüşlerinizi deneyimlerinizi bekliyorum..

    İyi forumlar...
  • 02-04-2016, 00:00:14
    #2
    10 tavsiyemdir.

    Şuana kadar 7 ve 10 dan güzeli yok.
  • 02-04-2016, 00:02:18
    #3
    windows10 diğerlerine göre daha stabil tavsiye ederim.
  • 02-04-2016, 00:11:50
    #4
    8 güzel ama 10 daha güzel
  • 02-04-2016, 00:20:58
    #5
    Kendim W8 kullanmama rağmen, W10'un daha stabil olarak çalıştığını bildiğimden W10'u tavsiye ederim
  • 02-04-2016, 00:32:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    W10 kesinlikle. Bende 7'den direk 10'a geçiş yaptım , hiç bir zorluk yaşamadım .
  • 02-04-2016, 00:38:15
    #7
    Windows 10 iyidir.
  • 02-04-2016, 00:42:29
    #8
    win10 stabil
  • 02-04-2016, 01:00:45
    #9
    Win10'da bazı sorunlar yaşadım. Özellikle ses sistemiyle ilgili. Win8'e geri döndüğümde hepsi düzeldi. Bilmiyorum ya Win10 güzel gelmişti bana ama o kadar saçma sorunlar yaşadım ki şu anda Win8 ile devam ediyorum o yüzden.