Win 7 den Sonra 8 mi ? 10 mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Win 7 den Sonra 8 mi ? 10 mu ?
16
●
884
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Win 7 den Sonra 8 mi ? 10 mu ?
1
2
01-04-2016, 23:56:41
#1
adminaktuel
Merhabalar arkadaşlar.
Sistemim Win 7 değiştiricem nekadar yeni sistemlere aşırı uzak kalsak sıkıntı çıkıyor
win 8 e mi yukseltmeliyim ?
win 10 mu ?
yorum ve görüşlerinizi deneyimlerinizi bekliyorum..
İyi forumlar...
02-04-2016, 00:00:14
#2
RoxiRox
10 tavsiyemdir.
Şuana kadar 7 ve 10 dan güzeli yok.
02-04-2016, 00:02:18
#3
Berkay
windows10 diğerlerine göre daha stabil tavsiye ederim.
02-04-2016, 00:11:50
#4
TolgaKSR
8 güzel ama 10 daha güzel
02-04-2016, 00:20:58
#5
Informative
Kendim W8 kullanmama rağmen, W10'un daha stabil olarak çalıştığını bildiğimden W10'u tavsiye ederim
02-04-2016, 00:32:38
#6
Omeros
Üyeliği durduruldu
W10 kesinlikle. Bende 7'den direk 10'a geçiş yaptım , hiç bir zorluk yaşamadım
.
02-04-2016, 00:38:15
#7
PlusTeknoloji
Windows 10 iyidir.
02-04-2016, 00:42:29
#8
doru
win10 stabil
02-04-2016, 01:00:45
#9
robben678
Win10'da bazı sorunlar yaşadım. Özellikle ses sistemiyle ilgili. Win8'e geri döndüğümde hepsi düzeldi. Bilmiyorum ya Win10 güzel gelmişti bana ama o kadar saçma sorunlar yaşadım ki şu anda Win8 ile devam ediyorum o yüzden.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler