Win 7 den Sonra 8 mi ? 10 mu ?
16
●884
- 02-04-2016, 04:17:3210 performans açısından güzel menü geçişleri ve kullanım vs fakat win 8.1 öneririm windows 10 cıktıktan 1 ay sonra orjinal sisteme geçtim 1 ay bekledim hani açıklar olur sistem yeni vs. ama 4 5 ay sorunsuz kullandıktan sonra bir güncelleme sonrasında bilgisayar bir daha açılmadı(sistem çökmüş)
çok aşırı güncelleme geliyor windows 10 a ve çoğu program ne yazık ki çalışmıyor. Bende tekrar geçtiğim sisteme 8.1 e geri dönüş yaptım en rahatı böyle en azından şimdilik.
- 03-04-2016, 22:45:44Win 8 geçmektense win 7 de kalmak daha iyi. Şuanda en stabil çalışanı win 10 bunda sıkıntı yaşıyorsanız win 7 iyidir. Ben de win 7 den win 10 a geçtim şuana kadar kullandığım en iyisi.. Win 8 kullanmıştım o açılış süresi daha hızlıydı ama sıkıntılı sistemdi. Sürekli kapat hataları alıyordum win 7 akabinde win 10 a döndüm şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım uygulama desteği ve kullanımı gayet hoş.
- 03-04-2016, 23:01:06Windows 10 tavsiyem. 3 aydır kullanıyorum oyun bilgisayarımda en eski oyunları açarken bile sıkıntı yaşamadım uyumluluk konusunda.
- 03-04-2016, 23:14:02Ben win 7'den memnunum. Yeni bir bilgisayar alana kadar büyük ihtimal ellemem. Yazılım ile ilgilenirken zaten çoğunlukla ubuntu'da vakit geçiriyorum
çok aşırı güncelleme geliyor windows 10 a ve çoğu program ne yazık ki çalışmıyor. Bende tekrar geçtiğim sisteme 8.1 e geri dönüş yaptım en rahatı böyle en azından şimdilik.