Win 8 geçmektense win 7 de kalmak daha iyi. Şuanda en stabil çalışanı win 10 bunda sıkıntı yaşıyorsanız win 7 iyidir. Ben de win 7 den win 10 a geçtim şuana kadar kullandığım en iyisi.. Win 8 kullanmıştım o açılış süresi daha hızlıydı ama sıkıntılı sistemdi. Sürekli kapat hataları alıyordum win 7 akabinde win 10 a döndüm şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım uygulama desteği ve kullanımı gayet hoş.