Win10'da bazı sorunlar yaşadım. Özellikle ses sistemiyle ilgili. Win8'e geri döndüğümde hepsi düzeldi. Bilmiyorum ya Win10 güzel gelmişti bana ama o kadar saçma sorunlar yaşadım ki şu anda Win8 ile devam ediyorum o yüzden.