Merhaba arkadaşlar bir oyun sitesi kurdum oyun sitesine botla çekeceğim oyun sizce oyunları kendi sunucuma çekmelimiyim? yoksa çekmemelimiyim?
doii.net den tema aldım ama tema çok yavaş :S
Oyun sitesi açtım Sorum var
5
●417
- 26-03-2016, 00:54:12Bence çekme. İlerde siteyi satarsan hepsi sorun olur. Gereksiz alan.
Botla oyun sitesi zaten adam olmaz.
Kolay gelsin. - 26-03-2016, 07:55:23Üyeliği durdurulduHocam gerekeni fazlasıyla söylemiş, bize söz kalmamış.metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2016, 18:19:38metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÖncelikle teşekkür ederim...Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Site satma düşüncem yok tanıtım alacağım için aksine daha fazla iş görmesi gerek...
- Botla çekim yapma sebebim indexi yükselmek sonrasında zaten seo herşeyi yapılacak hit sorun olmaz onun çözümünü sağlarım.
- Siteyi ingilizce oyun sitesi olarak kurdum şimdilik
Sorun şu doii.net oyun teması kurdum oyun teması biraz yavş sanırım bu kendı sunucuma çektiğimden oluyor. Kendi sunucuma çekersem oyunda hata almama gibi durum olcandan bunu sormak istedim. - 26-03-2016, 20:24:24Gugıl amca kopya içeriklere iyi bakmıyor. 10 yıl önce dediğiniz doğruydu.
Botla çekin ama tanınmayacak hale getirin. İndeks sayısını fazla önemsemeyin. Bir yıldan önce hit ve kazanç beklemeyin.
Şu anda freshdrop'a göre oyun kelimesi geçen 1047 domain ölümü bekliyor.

Ek olarak
ex olmayı bekliyen game domain sayısı 14387 - 26-03-2016, 21:29:31Entübe edilmesi gerekiyor hocammetinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
