Bence çekme. İlerde siteyi satarsan hepsi sorun olur. Gereksiz alan.
Botla oyun sitesi zaten adam olmaz.
Kolay gelsin.
Hocam gerekeni fazlasıyla söylemiş, bize söz kalmamış.
Öncelikle teşekkür ederim...
- Site satma düşüncem yok tanıtım alacağım için aksine daha fazla iş görmesi gerek...
- Botla çekim yapma sebebim indexi yükselmek sonrasında zaten seo herşeyi yapılacak hit sorun olmaz onun çözümünü sağlarım.
- Siteyi ingilizce oyun sitesi olarak kurdum şimdilik
Sorun şu doii.net oyun teması kurdum oyun teması biraz yavş sanırım bu kendı sunucuma çektiğimden oluyor. Kendi sunucuma çekersem oyunda hata almama gibi durum olcandan bunu sormak istedim.