Merhaba arkadaşlar bir oyun sitesi kurdum oyun sitesine botla çekeceğim oyun sizce oyunları kendi sunucuma çekmelimiyim? yoksa çekmemelimiyim?

doii.net den tema aldım ama tema çok yavaş :S