Konu
Oyun sitesi açtım Sorum var
25-03-2016, 22:57:08
#1
Sercan52
Merhaba arkadaşlar bir oyun sitesi kurdum oyun sitesine botla çekeceğim oyun sizce oyunları kendi sunucuma çekmelimiyim? yoksa çekmemelimiyim?
doii.net den tema aldım ama tema çok yavaş :S