Arkadaslar merhaba,
Neredeyse 1 aydır parttime bayan personel ariyorum musteri temsilcisi olarak
Elemanonline hurriyet gibi yerlere ilan verdim. 8 kisiye gorusme cagirdim ama 1 kisi bile gelmedi. 10 kiside neredeyse cevap vermedi bile telefona.
Nasil issizlik var ulkede anlamadim.
Kariyere ilan vermek cok pahalı. Nereye ilan verebilirim başka?
Saygılarımla
Personel nereden bulabilirim?
4
●404
- 28-02-2016, 14:32:09Biz şu sitelerden ücretsiz ilan vermiştik hocam, 6-7 kişi görüşmeye gelmişti siz de deneyin isterseniz.utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isbul.net
elemanonline.com.tr
tumislerburada.com