Arkadaslar merhaba,
Neredeyse 1 aydır parttime bayan personel ariyorum musteri temsilcisi olarak
Elemanonline hurriyet gibi yerlere ilan verdim. 8 kisiye gorusme cagirdim ama 1 kisi bile gelmedi. 10 kiside neredeyse cevap vermedi bile telefona.
Nasil issizlik var ulkede anlamadim.
Kariyere ilan vermek cok pahalı. Nereye ilan verebilirim başka?
Saygılarımla