utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar merhaba,
Neredeyse 1 aydır parttime bayan personel ariyorum musteri temsilcisi olarak
Elemanonline hurriyet gibi yerlere ilan verdim. 8 kisiye gorusme cagirdim ama 1 kisi bile gelmedi. 10 kiside neredeyse cevap vermedi bile telefona.
Nasil issizlik var ulkede anlamadim.
Kariyere ilan vermek cok pahalı. Nereye ilan verebilirim başka?
Saygılarımla
Biz şu sitelerden ücretsiz ilan vermiştik hocam, 6-7 kişi görüşmeye gelmişti siz de deneyin isterseniz.

isbul.net
elemanonline.com.tr
tumislerburada.com