• 16-02-2016, 01:01:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Lg G3 kullanıyorum,sizce iphone 6s almalımıyım ? iphone 6s , lg g3 e göre ne gibi bir farklılıklar yaratır ?

    Kullandığım lg g3 32 gb, almayı düşündüğüm iphone 6s 16 gb.

    Fikirlerinizi bekliyorum.

    Not : Oyun oynamıyorum.
  • 16-02-2016, 07:57:39
    #2
    Ben açıkçası ikisini de almam. Arkadaş hergün şarj etmekten yorulmuyor musunuz? Lenovo p1 var canavar gibi. 5000 MAH bataryası bulunuyor.
  • 16-02-2016, 14:04:18
    #3
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben açıkçası ikisini de almam. Arkadaş hergün şarj etmekten yorulmuyor musunuz? Lenovo p1 var canavar gibi. 5000 MAH bataryası bulunuyor.
    Her güzelin bir kusuru vardır reis.
    Sen bataryasını seversin, biz dış görünüşünü.

    @selcukg;
    iPhone candır. LG g3 ve üzeri serisinde bu kamera olayı patladıydı. Herkes G3 e yoğunlaştıydı bi aralar.. Ta ki iPhone 6 serisi çıkana kadar.
    Şahsen LG G3 ile daha fazla vakit kaybetmeden iPhone 6 Plus'a geç.
  • 16-02-2016, 14:14:43
    #4
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    iPhone'u gereksiz pahalı buluyorum. Android seversen, HTC kalitesine geçmeni öneririm. Ya da yine daha ucuz olan G4'ü almanı tavsiye ederim.
  • 16-02-2016, 14:37:34
    #5
    G3 işlerinizi yapamayacak kadar kasmıyorsa , herhangi bir problemi yoksa değiştirmenize gerek yok. Ne için değiştireceğinizi söylerseniz ona göre telefon önerisi yapılır. Akıcı mı değil, uygulamalar mı yetersiz geliyor, pil süresi mi problem vs. vs.
  • 17-02-2016, 01:26:50
    #6
    telefon olarak değilde işletim sistemi olarak İOs mükemmel birşey hocam sürekli 5 6 yıl kadar android telefon kullandım. Özgürlük eyvallah ama ben özgürlükten daha çok işimi yapmak isterim o telefonda o an ne işim varsa görmek isterim telefon ediceksem o rehber açılacak bana hazır değil demiyecek o oyun acilacak o işi yapacak android telefonu sinirden kaç kez fırlattım kaç telefon değiştirdim bilmem daha yeni aldım. İOs telefonu 1 kere kardeş biraz bekle yok öyle böyle demedi pil konusunda asla sorun yaşamadım yani sıkıntı ve özgürlük : android
    rahatlık : ios

    secim : İphone 6s 'dan yana

    kulladığım telefon : iphone 6s plus(1 aydır kullanıyorum)