iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben açıkçası ikisini de almam. Arkadaş hergün şarj etmekten yorulmuyor musunuz? Lenovo p1 var canavar gibi. 5000 MAH bataryası bulunuyor.
Her güzelin bir kusuru vardır reis.
Sen bataryasını seversin, biz dış görünüşünü.

@selcukg;
iPhone candır. LG g3 ve üzeri serisinde bu kamera olayı patladıydı. Herkes G3 e yoğunlaştıydı bi aralar.. Ta ki iPhone 6 serisi çıkana kadar.
Şahsen LG G3 ile daha fazla vakit kaybetmeden iPhone 6 Plus'a geç.