telefon olarak değilde işletim sistemi olarak İOs mükemmel birşey hocam sürekli 5 6 yıl kadar android telefon kullandım. Özgürlük eyvallah ama ben özgürlükten daha çok işimi yapmak isterim o telefonda o an ne işim varsa görmek isterim telefon ediceksem o rehber açılacak bana hazır değil demiyecek o oyun acilacak o işi yapacak android telefonu sinirden kaç kez fırlattım kaç telefon değiştirdim bilmem daha yeni aldım. İOs telefonu 1 kere kardeş biraz bekle yok öyle böyle demedi pil konusunda asla sorun yaşamadım yani sıkıntı ve özgürlük : android
rahatlık : ios
secim : İphone 6s 'dan yana
kulladığım telefon : iphone 6s plus(1 aydır kullanıyorum)