• 23-01-2016, 23:23:03
    #1
    Merhaba sevgili r10 takipçileri

    bir kızla tanışıcamda birazcık tüyo lazım

    napsam biraz akıl verseniz.


    EDİT:

    Arkadaşlar kız arkadaşımla buluştum.Buradaki arkadaşların dediği gibi(çoğunun) çiçek almadım.Oturduk birer kahve içtik.Düşüncelerimizi söyledik anlaştık gibi

    en yakın zamanda sinemaya gidicez

    TÜM R10 AİLESİNE TEŞEKKÜRLER
  • 23-01-2016, 23:25:11
    #2
    Sizi çok hevesli gösterir, ayrıca kız da hemen şımarır, gerek yok.
  • 23-01-2016, 23:25:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk buluşmada çiçek mi alınır yav...
  • 23-01-2016, 23:28:00
    #4
    ilk bulusmada alinir, bi daha da alinmaz :P


    saka bi yana alinir hocam. hem nezaket gostergesidir hem de karsidakini iyi hissettirir.

    önerim papatya, cok agira kacma derim :d
  • 23-01-2016, 23:28:45
    #5
    Ne çiçeği hocam ilk buluşmaya gitme hatta
  • 23-01-2016, 23:29:55
    #6
    JACKLA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne çiçeği hocam ilk buluşmaya gitme hatta
    Neden hocam napayım
  • 23-01-2016, 23:30:30
    #7
    iyisite.NET
    İlk buluşma çok önemlidir hocam.

    Saçlarını da yaptır, güzelce de giyin ve çiçeğini de al.
    Ne yaptın o gün yaptın.
  • 23-01-2016, 23:31:11
    #8
    İlk buluşma da Çiçek alınmaz , alırsanız şımarır hemen kendini birsey zanneder.
  • 23-01-2016, 23:31:13
    #9
    Cicek elbette alinmali fakat ilk bulusma icin agir olur bence.