bir kızla tanışıcamda birazcık tüyo lazım

napsam biraz akıl verseniz.
EDİT:
Arkadaşlar kız arkadaşımla buluştum.Buradaki arkadaşların dediği gibi(çoğunun) çiçek almadım.Oturduk birer kahve içtik.Düşüncelerimizi söyledik anlaştık gibi

en yakın zamanda sinemaya gidicez

TÜM R10 AİLESİNE TEŞEKKÜRLER
