• 23-01-2016, 23:34:46
    #10
    İlk buluşmada çiçek olmaz. Onun yerine güzel giyinin , güzel bir parfüm sıkın. Ona ilgi gösterin fakat çokta ilgilenmeyin abartmayın. Rahat olun ama gevşekte olmayın. Surat asıp oturmayın ama kızlar güldüren erkeklerden hoşlanır diye gereksiz veya ilkokul işi espriler de yapmayın.

    Ne yapalım nereye gidelim gibi sorular sormayın. Hadi sinemaya gidelim deyin mesela.
  • 23-01-2016, 23:35:32
    #11
    İlk buluşmada çiçek almak gayet hoş bir davranıştır. Eğer ilk buluşmada çiçek aldın diye şımarırsa zaten o kişiden pek hayır gelmeyeceğini gösterir ki her açıdan faydalıdır.

    Kendisine çiçek alındı diye şımaran bir insan ile ilişki yürütmek adamın ömrünü yer.. Ona göre kendi yolunuza bakarsınız.

    ekleme: Nereye gidelim diye sormayın denmiş. Kesinlikle katılıyorum. Buluşmaya gitmeden önce nereye gideceğinizi ne yapacağınızı baştan düşünün, planlayın. Kadınlar ilk buluşmada nereye gideceğini bilmeden erkeklerden pek haz etmez.
  • 23-01-2016, 23:40:41
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tavsiyem alma. Sokakta yürürken satıcı denk gelirse kıza bak, suratında "keşke" ifadesi oluşursa al.
  • 23-01-2016, 23:42:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bence ilk günden şımartmaya hiç gerek yok
  • 23-01-2016, 23:42:55
    #14
    Gerek yok.
    Kendin gibi davran yeterli.
  • 23-01-2016, 23:45:36
    #15
    ⭐KRİPTO ALIM SATIM✅
    Ha birde böyle zırt pırt şeyler alıpta çıtayı yüksek tutma. Bizimkiler de etkileniyor.
  • 23-01-2016, 23:46:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Şahsın adına söylemiyorum ama ilk buluşmada çiçekle giden adam yakışıklıysa romantik, tipsiz-şişman ise komik bulunur.
  • 23-01-2016, 23:48:53
    #17
    Alma hocam ilk buluÅŸmada
  • 23-01-2016, 23:49:34
    #18
    Papatya öneririm, şımartacak türden değil çok narindir, burun kıvırırsa da napalım artık dersin Arkadaşlarında dediği gibi sakın ne yapalım nereye gidelim tarzında sorularla karşısına çıkma. Hadi hayırlısı olsun diyelim