Merhaba sevgili r10 takipçileri
bir kızla tanışıcamda birazcık tüyo lazım
napsam biraz akıl verseniz.
EDİT:
Arkadaşlar kız arkadaşımla buluştum.Buradaki arkadaşların dediği gibi(çoğunun) çiçek almadım.Oturduk birer kahve içtik.Düşüncelerimizi söyledik anlaştık gibi
en yakın zamanda sinemaya gidicez
TÜM R10 AİLESİNE TEŞEKKÜRLER