• 30-12-2015, 20:00:42
    #37
    dostum fotografi da sansürleseydin
  • 30-12-2015, 20:03:00
    #38
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum fotografi da sansürleseydin
    Aynen, arkadaşa katılıyorum. Fotoğrafı da sansürler misin? @Type;
  • 30-12-2015, 20:19:49
    #39
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen, arkadaşa katılıyorum. Fotoğrafı da sansürler misin? @Type;
    haklısınız onu unuttum hemen yapıyorum
  • 30-12-2015, 21:21:01
    #40
    Bende sakarya üniversitesinde okuyorum ve arkadaşla aynı yaştayız. Yeni bağlanacak olan KYK kredimden aylık 20 tl gibi küçük bir rakam olsada bende verebilirim bunlar birikip güzel rakamlarla kardeşimizi rahatlatabiliriz. banada hesap numarası gönderirseniz sevinirim. Allah yardımcısı olsun.
  • 30-12-2015, 21:26:54
    #41
    Bilgileri bende alabilir miyim? Benim durumum bu kadar kötü değil ama yardımcı olabilirim kendisine kendimce. Öğrenci, öğrenciyi anlar..
  • 30-12-2015, 21:30:54
    #42
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgileri bende alabilir miyim? Benim durumum bu kadar kötü değil ama yardımcı olabilirim kendisine kendimce. Öğrenci, öğrenciyi anlar..
    Dostum gerekli yardım sözlerini forum üzerinden aldım hepsinden allah razı olsun . Şuanda ulaşan bir yardım yok ama ulaşacaktır diye düşünüyorum. Yardım sözü verenler yardım ederler ise yeter diye düşünüyorum . Yine de allah razı olsun . Veya fazla gelen para olursa birisinin hesabında toplayıp R10 ailesi olarak muhtaç kişilere yardım edebiliriz.Okul olsun , Doğudaki yardıma muhtaç insanlar ve öğrenciler olsun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:30:54 -->-> Daha önceki mesaj 21:30:15 --

    @furkankaraca;
  • 31-12-2015, 11:00:54
    #43
    200 TL olarak burs ödemesini gönderdim.
  • 01-01-2016, 23:42:27
    #44
    Hocam banka bilgileri varsa banada verin elimden geldiğince her ay maaşı aldığımda o anki durumuma göre minimum 20 TL yatırayım. Allah darda kalanlara yardımcı olsun.
  • 22-02-2016, 14:55:59
    #45
    @mechulsun; ve Texas hocam dışında sözünde duran olmadı. Hatta konuya her ay yardım edebileceğini yazıp 14-15 beğeni alan ve takdir edilen kişinin bile gösteriş için yazdığını düşünüyorum.