MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgileri bende alabilir miyim? Benim durumum bu kadar kötü değil ama yardımcı olabilirim kendisine kendimce. Öğrenci, öğrenciyi anlar..
Dostum gerekli yardım sözlerini forum üzerinden aldım hepsinden allah razı olsun . Şuanda ulaşan bir yardım yok ama ulaşacaktır diye düşünüyorum. Yardım sözü verenler yardım ederler ise yeter diye düşünüyorum . Yine de allah razı olsun . Veya fazla gelen para olursa birisinin hesabında toplayıp R10 ailesi olarak muhtaç kişilere yardım edebiliriz.Okul olsun , Doğudaki yardıma muhtaç insanlar ve öğrenciler olsun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:30:54 -->-> Daha önceki mesaj 21:30:15 --

@furkankaraca;