Bilgileri bende alabilir miyim? Benim durumum bu kadar kötü değil ama yardımcı olabilirim kendisine kendimce. Öğrenci, öğrenciyi anlar..
Dostum gerekli yardım sözlerini forum üzerinden aldım hepsinden allah razı olsun . Şuanda ulaşan bir yardım yok ama ulaşacaktır diye düşünüyorum. Yardım sözü verenler yardım ederler ise yeter diye düşünüyorum . Yine de allah razı olsun . Veya fazla gelen para olursa birisinin hesabında toplayıp
R10 ailesi olarak muhtaç kişilere yardım edebiliriz.Okul olsun , Doğudaki yardıma muhtaç insanlar ve öğrenciler olsun
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:30:54 -->-> Daha önceki mesaj 21:30:15 --
@furkankaraca;