• 29-12-2015, 23:23:20
    #19
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnceleyip geri dönüş yapacağım teşekkrüler.
    Ayni sekilde pm atar misin hocam?
  • 29-12-2015, 23:28:49
    #20
    Gerekli belgeleri ilk posta ekleyin, pm trafiğinden kurtulmuş olalım.
  • 29-12-2015, 23:31:10
    #21
    Bazu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli belgeleri ilk posta ekleyin, pm trafiğinden kurtulmuş olalım.
    hocam kişinin kimliğinin arka ön yüzünü neden konuya ekliyim ? Kimlik bilgileri de var bunların içinde uygun olmaz bence
  • 30-12-2015, 00:06:54
    #22
    banada pm at hocam 3 5 yollayalım
  • 30-12-2015, 00:15:56
    #23
    Gerekli belgeleri alabilir miyim hocam aylık bazda yardımcı olalım bizde
  • 30-12-2015, 00:24:20
    #24
    Banada yollarmısın bilgileri ay ay bende atıyım boş şeylere harcama yapcağıma işe yarar bişe yapalım.
  • 30-12-2015, 00:30:50
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanıdığımız birisi var Samsunun Vezirköprü ilçesinin bir köyünde yaşıyor ailesi . Babası 3 kişiyi okutuyor ve geçimini çiftçilikle küçük bir tarladan sağlıyor .Kendisi Amasya Üniversitesinde okuyor. Biz elimizden geldiği kadar yardım ediyoruz ama şuanda yol parası bile yokmuş dolmuşa binmeye. Kendisi bir bayan. Aylık olarak 20-30 TL olsun burs sağlayacak var mı birlikten kuvvet doğar .
    Konuda siz varsanız seve seve bende (rakamsız) bir yardımda bulunurum, ve size önerim olucak hocam, sizde uygun görürseniz bir konu acın ve hesap numarasını yazın ve eminim herkes destek cıkacaktır.

    NEDEN Konu Acılmasını Ve Hesap Numarası Verilmesini Teklif Ettim.?

    Ben bir kac konuda satış yapıyorum, r10 üyesi olmayan yüzlerce kişi r10 dan konu dışı eklediler ve benden hizmet aldılar ve size acık net teklifim var siz konuyu acın sözüm söz ispatlı delil li hergün binlerce dış hit aldırırım o konunuza, emin olun o kardeşimize fazlasıyla yardım cıkar. Bu yazdıklarımı laf olsun torba dolsun diye yazmadım BEN VARIM bu işte.
  • 30-12-2015, 01:12:49
    #26
    Üyeliği durduruldu
    destek çok güzel ufakda olsa bende destek olmak isterim buradaki gidişata göre bende 3-5 bişey göndermek isterim hocam mesaj atman yeterli olur
  • 30-12-2015, 01:19:06
    #27
    Üyeliği durduruldu
    r10'a daha bugün katıldım bu tür bir konu görmek gerçekten çok hoş, pm gönderebilirsiniz banada.