• 14-12-2015, 19:00:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ve birde şimdi aklıma geldi arkadaşlar, r10+ ikonu herkeste çıkmıyor, şu an benim mesajımda r10+ kullanabiliyormusunuz? Yani o butonu görebiliyormusunuz. Bazı üyelerde görünüyor bazılarında görünmüyor
  • 14-12-2015, 19:03:03
    #11
    eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim cevap için, peki bu rakamlar biliniyor mu?
    kanka bende bir adet davetiye var
  • 14-12-2015, 19:04:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanka bende bir adet davetiye var
    Ahmet seni sömürmek istemiyorum daha fazla
  • 14-12-2015, 19:06:10
    #13
    eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahmet seni sömürmek istemiyorum daha fazla
    satim mi

    işin şakası tabii. sen güveniyorsan sıkıntı yok. acilse gönderebilirim.
  • 15-12-2015, 10:03:52
    #14
    Cidden merak ettiğim bir konu 1 tane davetiyem bile yok neye göre nasıl dağıtılıyor bilmiyorum şansa göre geliyor herhalde ..

    Edit: şimdi baktımda 1 tane davetiye gelmiş nereden nasıl ne zaman geldi bilmiyorum ama anlamsızca sevindim teşekkürler
  • 15-12-2015, 17:14:18
    #15
    Böyle bir konu bir kez daha açıldığında Davetiye istekleri tavan yapmış ve radmin herkese bir davetiye iletmişti sanıyorum, yanlış da hatırlıyor olabilirim. Ancak, kıstasların bilinmediği aşikâr. En azından tam olarak bilinmediği aşikâr. Bunlar açıklanırsa zira her yer ya post mezarlığı olur ya da ne bileyim, farklı şekillerde izdiham yaratılır. Bu sebepten de tam olarak hiçbir zaman açıklanmasın benim kanaatimce de. Bu Davetiye Sistemi HK. konusu da, böylece uzayıp gidecek ya; neyse.

    Umarım alabilirsiniz yakın zamanda.
  • 15-12-2015, 17:41:48
    #16
    Biri de bana yollasa da bende artik ortagimi foruma davet etsem ticaret yapabilsek aracilik ile yürümüyor iş