Ve birde şimdi aklıma geldi arkadaşlar, r10+ ikonu herkeste çıkmıyor, şu an benim mesajımda r10+ kullanabiliyormusunuz? Yani o butonu görebiliyormusunuz. Bazı üyelerde görünüyor bazılarında görünmüyor