Merhabalar, ben foruma kuzenimi davet etmek istiyorum. Üye olduğumdan beri ilk kez bir bakınayım dedim davetiyelerime. Sayfa boş, acaba birşey mi yapmak gerekiyor davetiye alabilmek için veya bilinen bir algoritma mevcut mu? ( Örneğin sallıyorum, 100 konu açmak gibi vs. )
Tatmin edici cevaplara açığım, teşekkürler.
Davetiye Sistemi HK.
15
●783
- 14-12-2015, 18:23:20Üyeliği durdurulduÇok teşekkür ederim cevap için, peki bu rakamlar biliniyor mu?StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2015, 18:25:13Yanlış hatırlamıyorsam, üyeliğimde 6 Ayımı doldurduğum zaman 3 davetiye hakkı gelmişti. 6 aylık üyeliğimde 13 ticaret sayım, 20 tane R10+ vardıeakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2015, 18:49:30işte o daha belirlenemedi hocameakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2015, 18:54:34Üyeliği durdurulduchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülerobben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim arkadaşlar aradığım cevapları buldumStyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle