• 05-11-2015, 14:58:45
    #1
    son 1 haftadır r10 u bu şekilde görüntülüyorum bu sorun sizlerdede mevcutmu?



  • 05-11-2015, 15:00:49
    #2
    sıkıntı sen de
  • 05-11-2015, 15:04:09
    #3
    Ama başka hiç bir yerde bu sorunu yaşamıyorum sadece r10 da var..

  • 05-11-2015, 15:08:12
    #4
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama başka hiç bir yerde bu sorunu yaşamıyorum sadece r10 da var..

    R10'nun farklıdır her zaman format atın geçer
    İşin espirisi niye böyle bilmiyorum hocam cookieler'i silmeyi denediğinizi düşünüyorum!..
  • 05-11-2015, 15:12:05
    #5
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'nun farklıdır her zaman format atın geçer
    İşin espirisi niye böyle bilmiyorum hocam cookieler'i silmeyi denediğinizi düşünüyorum!..

    pc işyeri pc si olduğundan silmemiştim,ama şimdi sildim bakalım aynı sorun olacakmı
  • 05-11-2015, 18:35:55
    #6
    cookieler'i silmeme rağmen hala aynı
  • 05-11-2015, 18:40:11
    #7
    farklı tarayıcıdanda hata devam ediyor mu
  • 05-11-2015, 18:42:38
    #8
    chrome kullanıyorum ,baskasını denemedım yarın fırefoxda deneyım gıne sorunlu olursa vırüsmü yemiş oluyoruz yanieğer virüs varsa hapı yuttuğumun göstergesidir
  • 05-11-2015, 18:43:39
    #9
    combofix ile taratabilirsin