zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama başka hiç bir yerde bu sorunu yaşamıyorum sadece r10 da var..

R10'nun farklıdır her zaman format atın geçer
İşin espirisi niye böyle bilmiyorum hocam cookieler'i silmeyi denediğinizi düşünüyorum!..