xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'nun farklıdır her zaman format atın geçer
İşin espirisi niye böyle bilmiyorum hocam cookieler'i silmeyi denediğinizi düşünüyorum!..

pc işyeri pc si olduğundan silmemiştim,ama şimdi sildim bakalım aynı sorun olacakmı