• 23-10-2015, 20:42:07
    #1
    Merhaba, dsmart kullanıyorum. Yayın kayıt özelliği için bir paket almamı söylediler neyse aldım. Usb taktım ve yayını kaydettim. Anca belleği pcye taktığımda kaydettiğim yayın/video yok. Tekrar denememi söylediler tekrar denedim yine görünmüyor.

    İşin garip tarafı bellek boş görünüyor. Tekrar uydu alıcısına takıyorum kaydettiğim yayınlar görünüyor. Kullanan varsa bilgi verebilirse sevinirim.
    Dsmart müşteri hizmetleri bir halttan anlamıyor.
  • 23-10-2015, 21:29:43
    #2
    O kayıtlar sadece dsmarta takıp tvde izleyebiliyorsunuz diye biliyorum. Yani en azından digiturkte boyleydi. Gizli dosya olarakta kaydediliyor olabilir.
  • 23-10-2015, 23:42:17
    #3
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kayıtlar sadece dsmarta takıp tvde izleyebiliyorsunuz diye biliyorum. Yani en azından digiturkte boyleydi. Gizli dosya olarakta kaydediliyor olabilir.
    sordum dsmart'a bilgisayarınızda da görüntüleyebilirsiniz dedi.
    bende öyle tahmin etmiştim çünkü.
  • 23-10-2015, 23:50:28
    #4
    Şifreli kayıt yapar sadece ilgili receiver üzerinde izlenir pc de çalışmaz hocam
  • 24-10-2015, 00:21:12
    #5
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şifreli kayıt yapar sadece ilgili receiver üzerinde izlenir pc de çalışmaz hocam
    Bizzat Dsmart müşteri hizmetleri bilgisayara takar izlersiniz dedi
    Bana da oluru yok gibi geldiği için direk kaydı pcye diski takip izleyebilir miyim dedim. Ne günlere kaldık ya
  • 24-10-2015, 00:24:10
    #6
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat Dsmart müşteri hizmetleri bilgisayara takar izlersiniz dedi
    Bana da oluru yok gibi geldiği için direk kaydı pcye diski takip izleyebilir miyim dedim. Ne günlere kaldık ya
    hocam onlar bilmiyor olabilirler zaten öyle birsey olsa dsmart dizi film yayınları dağıtan bir kurum olurdu illegal kullanılırdı iç biri bunu göze almaz al bi dsmart kaydet yükle dizileri filmleri
  • 24-10-2015, 00:31:26
    #7
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onlar bilmiyor olabilirler zaten öyle birsey olsa dsmart dizi film yayınları dağıtan bir kurum olurdu illegal kullanılırdı iç biri bunu göze almaz al bi dsmart kaydet yükle dizileri filmleri
    iptal edicez o zaman en temizi.
    benim 1 programı kayıt edip bölümleri (resmi) youtube kanalına yüklemem lazım.
    bu konuda bilginiz var mı?
  • 25-10-2015, 19:50:11
    #8
    Hocam divx forumlarına bakının bir isterseniz orda tvden kayıt yapıyorlar bir yolu var ama bilmiyorum bende. Bazı televizyonların direkt kendi özelliği oluyor mesela lg smart tvlerde var.