O kayıtlar sadece dsmarta takıp tvde izleyebiliyorsunuz diye biliyorum. Yani en azından digiturkte boyleydi. Gizli dosya olarakta kaydediliyor olabilir.
sordum dsmart'a bilgisayarınızda da görüntüleyebilirsiniz dedi.
bende öyle tahmin etmiştim çünkü.