Merhaba, dsmart kullanıyorum. Yayın kayıt özelliği için bir paket almamı söylediler neyse aldım. Usb taktım ve yayını kaydettim. Anca belleği pcye taktığımda kaydettiğim yayın/video yok. Tekrar denememi söylediler tekrar denedim yine görünmüyor.
İşin garip tarafı bellek boş görünüyor. Tekrar uydu alıcısına takıyorum kaydettiğim yayınlar görünüyor. Kullanan varsa bilgi verebilirse sevinirim.
Dsmart müşteri hizmetleri bir halttan anlamıyor.