• 02-10-2015, 16:00:15
    #1
    Ben görmek istemiyorum çok kaba duruyor. Bunun ayarı filan var mı kapatma veya en azından 5 konuya filan düşürmek için?
  • 02-10-2015, 16:05:00
    #2
    son gezilen konuları nereden görüyoruz ki ?
  • 02-10-2015, 16:07:47
    #3
    First adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son gezilen konuları nereden görüyoruz ki ?
    https://www.r10.net/kontrolpaneli/
  • 02-10-2015, 16:07:57
    #4
    First adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son gezilen konuları nereden görüyoruz ki ?
    https://www.r10.net/kontrolpaneli/

    buraya tıklayınca çıkıyor.

    Başka konulara attığım mesajları veya kendi konularıma gelen mesajları görmek için her seferinde mouse ile aşağı inmek gerekiyor, bu da pratik değil.
  • 05-05-2016, 22:41:36
    #5
    Konuyu hortlatıyorum ama,
    daha önce adblocka bir kod ekleyerek son gezilen kısmını kapatabiliyorduk.
    Bir arkadaş paylaşmıştı nasıl yapılacağını ama bulamadım.
    Konuyu bilen yazabilirmi.

    Edit:

    Buldum sonunda.
    https://www.r10.net/forumda/1507157-s...post1070927118