son gezilen konuları nereden görüyoruz ki ?
https://www.r10.net/kontrolpaneli/
buraya tıklayınca çıkıyor.
Başka konulara attığım mesajları veya kendi konularıma gelen mesajları görmek için her seferinde mouse ile aşağı inmek gerekiyor, bu da pratik değil.