Konuyu hortlatıyorum ama,
daha önce adblocka bir kod ekleyerek son gezilen kısmını kapatabiliyorduk.
Bir arkadaş paylaşmıştı nasıl yapılacağını ama bulamadım.
Konuyu bilen yazabilirmi.
Edit:
Buldum sonunda.
https://www.r10.net/forumda/1507157-s...post1070927118