r10.net Yönetimine Sorum Var
4
●368
- 29-09-2015, 19:36:54Gün geçmeye görülseki hergün bazı karaktersizlr 2 li konusmalarla insanları dolandırıyor ve bu yaygın bir hal almışdurumda aylardır yeri gelen konulara ben ve bazı arkadaşlar yazıyor 1 gun 3 gun veya 1 hafta başı boş noktada cıkan mesaj gibi bir mesaj yayınlayın uyarın insanları neden bunu yapmıyorsunuz aceba ? umarım bu sorum içinde banlanmam
- 29-09-2015, 19:45:39Ne yapsın yönetim? Herkese ticaret nasıl yapılır diye eğitim mi versin? Ben niye dolandırılmıyorum mesela? Ticaret yaparken acele ediyorsunuz, yeterli bilgiyi almıyorsunuz. Ondan sonra kişi *********** çıkınca yönetimden hareket bekliyorsunuz. İlginç...
- 29-09-2015, 20:19:58Kardeşim SIkıntın ne ? Sana Sorumu Sordum yönetime birşey Sordum Yapılır Veya Yapılmaz Avukatlarımısın Herkes demek ki bu kadar Uyanık değil Ve herkes bir Şekilde ekmek Parasının Peşinde Naciz hane bir bildirim olsa fenamı olur ? neden Bağırıp Çağırıyorsun ? Her şeyin güzel Olması dileklerimleAtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle