Gün geçmeye görülseki hergün bazı karaktersizlr 2 li konusmalarla insanları dolandırıyor ve bu yaygın bir hal almışdurumda aylardır yeri gelen konulara ben ve bazı arkadaşlar yazıyor 1 gun 3 gun veya 1 hafta başı boş noktada cıkan mesaj gibi bir mesaj yayınlayın uyarın insanları neden bunu yapmıyorsunuz aceba ? umarım bu sorum içinde banlanmam