AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapsın yönetim? Herkese ticaret nasıl yapılır diye eğitim mi versin? Ben niye dolandırılmıyorum mesela? Ticaret yaparken acele ediyorsunuz, yeterli bilgiyi almıyorsunuz. Ondan sonra kişi *********** çıkınca yönetimden hareket bekliyorsunuz. İlginç...
Kardeşim SIkıntın ne ? Sana Sorumu Sordum yönetime birşey Sordum Yapılır Veya Yapılmaz Avukatlarımısın Herkes demek ki bu kadar Uyanık değil Ve herkes bir Şekilde ekmek Parasının Peşinde Naciz hane bir bildirim olsa fenamı olur ? neden Bağırıp Çağırıyorsun ? Her şeyin güzel Olması dileklerimle