Merhaba arkadaşlar
LG G3 D855 32GB şuan 1299tl asus zenfone 2 1299tl iki telefon arasında kaldım fakat lg g3'de ısınma sorunu var diyorlar
hangisini tavsiye edersiniz ?
LG G3 D855 32GB kullanan varmı ?
6
●334
- 08-09-2015, 23:56:48lg g3 kullanıyorum başlarda iyi gibiydi ama şu an hiç memnun değilim. Isınma sorunu var kesinlikle, şarj beklediğim kadar gitmiyor, menü geçişlerinde sürekli donmalar oluyor ve kasa şarj girişinden çatladı (kronik bir sorunmuş) Size sony xperia z2 tavsiye ederim. Kuzenim kullanıyor çok memnun. Arada elime alıp kurcalıyorum benim telefonumla bariz bir kalite farkı var.
- 09-09-2015, 00:51:57Üyeliği durdurulduLG G3 var bu 3. garantisi, kapalı kutu değişim istedim gelirse zaten direkt elden çıkaracağım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Isınma problemi, ısınma sonrasında ekranda leke
batarya problemi
bir anda kapanma. v.s v.s bir çok sebep.
Diğer modeli bilmem ancak LG almanı tavsiye etmem. - 09-09-2015, 00:59:12Bende de G3 var fakat yukardaki belirtilen şikayetlerin hiçbirisi yok.4 aydır kullanıyorum. Belki sürümden dolayı da farkediyor olabilir. Tavsiye ederim
- 09-09-2015, 18:39:49Üyeliği durduruldug3 32 gb kullanıyorum. 504K serisi alırsan çatlama olmaz.Bende Gold rengi var çok çok memnunum..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:39:49 -->-> Daha önceki mesaj 18:39:14 --
Öncesinde Asus Zenfone 6 vardı.. Aradaki farkı anlatmama gerek yok sanırım
Sadece ekran farkından dolayı bile lg alınır.
Sadece ekran farkından dolayı bile lg alınır.
