• 08-09-2015, 23:51:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar

    LG G3 D855 32GB şuan 1299tl asus zenfone 2 1299tl iki telefon arasında kaldım fakat lg g3'de ısınma sorunu var diyorlar

    hangisini tavsiye edersiniz ?
  • 08-09-2015, 23:56:48
    #2
    lg g3 kullanıyorum başlarda iyi gibiydi ama şu an hiç memnun değilim. Isınma sorunu var kesinlikle, şarj beklediğim kadar gitmiyor, menü geçişlerinde sürekli donmalar oluyor ve kasa şarj girişinden çatladı (kronik bir sorunmuş) Size sony xperia z2 tavsiye ederim. Kuzenim kullanıyor çok memnun. Arada elime alıp kurcalıyorum benim telefonumla bariz bir kalite farkı var.
  • 09-09-2015, 00:51:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    LG G3 var bu 3. garantisi, kapalı kutu değişim istedim gelirse zaten direkt elden çıkaracağım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    Isınma problemi, ısınma sonrasında ekranda leke
    batarya problemi
    bir anda kapanma. v.s v.s bir çok sebep.

    Diğer modeli bilmem ancak LG almanı tavsiye etmem.
  • 09-09-2015, 00:59:12
    #4
    Bende de G3 var fakat yukardaki belirtilen şikayetlerin hiçbirisi yok.4 aydır kullanıyorum. Belki sürümden dolayı da farkediyor olabilir. Tavsiye ederim
  • 09-09-2015, 18:39:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    g3 32 gb kullanıyorum. 504K serisi alırsan çatlama olmaz.Bende Gold rengi var çok çok memnunum..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:39:49 -->-> Daha önceki mesaj 18:39:14 --

    Öncesinde Asus Zenfone 6 vardı.. Aradaki farkı anlatmama gerek yok sanırım Sadece ekran farkından dolayı bile lg alınır.
  • 09-09-2015, 18:53:20
    #6
    Googital.com
    1 yıla yakındır kullanıyorum, yukardaki şikayetlerden hiçbirisi olmadı bende. ekran ışığı yüksek olan tüm telefonlar ısınır anormal birşey değil. tavsiye ederim.
  • 09-09-2015, 18:55:41
    #7
    4-5 Aydır kullanıyorum. Sürekli işim gereği elimden düşmüyor. Yukarıda ki belirtilerden bende yok. Sadece bazen evet ısınma sorunu oluyor oda telefon ışığı açık olunca ve ağır işlemler yapınca ısınıyor. Oda normal gibi geliyor. Ben gayet memmnum.