4-5 Aydır kullanıyorum. Sürekli işim gereği elimden düşmüyor. Yukarıda ki belirtilerden bende yok. Sadece bazen evet ısınma sorunu oluyor oda telefon ışığı açık olunca ve ağır işlemler yapınca ısınıyor. Oda normal gibi geliyor. Ben gayet memmnum.