lg g3 kullanıyorum başlarda iyi gibiydi ama şu an hiç memnun değilim. Isınma sorunu var kesinlikle, şarj beklediğim kadar gitmiyor, menü geçişlerinde sürekli donmalar oluyor ve kasa şarj girişinden çatladı (kronik bir sorunmuş) Size sony xperia z2 tavsiye ederim. Kuzenim kullanıyor çok memnun. Arada elime alıp kurcalıyorum benim telefonumla bariz bir kalite farkı var.