• 01-09-2015, 10:30:51
    #1
    Arkadaşlar,telefon alacağım htc m8 arastırıyorum 2 gundur,bır cok olumlu yönünden bahsedenlerde var,beğenmeyenlerde var,5s den sonra htc nasıldır yavaşmı gelir,yoksa iphoneden dahamı hızlıdır, alışabilirmiyim,bu konudaki yorumlarınızı alabilirmiyim..
  • 01-09-2015, 19:33:00
    #2
    htc m8 kullanan yokmu koskoca forumda arkadaşlar?bu telefonu alacağım,gerçekten kullanan bilen arkadaşların yorumlarını rica ediyorum
  • 01-09-2015, 20:48:19
    #3
    Pişman olmasın on numara telefon çok satılan bir ürün kolay kolay ne arıza verir nede birşey
    Eğer almak istersen yurt dışı sıfır olarak size gönderirim. Kutusu hiçbir şekilde açılmamış
  • 02-09-2015, 13:00:58
    #4
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pişman olmasın on numara telefon çok satılan bir ürün kolay kolay ne arıza verir nede birşey
    Eğer almak istersen yurt dışı sıfır olarak size gönderirim. Kutusu hiçbir şekilde açılmamış
    pm gönderdim detaylı olarak cevaplarsanız sevinirim..
  • 02-09-2015, 14:47:09
    #5
    İos kullandıktan sonra android'e alışmanız zor olabilir ve zaman alabilir.
  • 02-09-2015, 16:13:08
    #6
    yapacak başka birşeyim kalmadı,mecburum artık alışırım inşallah,dokunmatiğinde sorun olmasın birazda hızlı olsun yeter,iphonenin dokunmatiği beni çıldırttı artık,vurarak algılıyor..
  • 11-09-2015, 16:34:03
    #7
    evet arkadaslar htc one m8 mini2 yi aldım,1 yıllıkda kasko yaptırdım 120 tl,şu ana kadar( 5-6 gündür )memnunum,iphoneyı hıcde aratmayacak hızda..hemen hemen aynı hızda gıbıler,tavsiye ederım..ama ıos dan androıde gecmek benı cok kastı,cok zorlanıyorum,1 aya kadar alışırım galiba..

    bu sorun ıphonedede sık sık oluyordu,dun telefon geldı acma yerını kaydırıyorum ama kaymıyor,bır turlu tele cevap veremedım bu nedır telefonlarda neden böyle bırsey olur acaba anlayamadım

    bunu pekde sorun olarak görmüyorum cok can sıkıcı bır durum olsada demekkı elektronıklerde zaman zaman boyle olabılıyor