Arkadaşlar,telefon alacağım htc m8 arastırıyorum 2 gundur,bır cok olumlu yönünden bahsedenlerde var,beğenmeyenlerde var,5s den sonra htc nasıldır yavaşmı gelir,yoksa iphoneden dahamı hızlıdır, alışabilirmiyim,bu konudaki yorumlarınızı alabilirmiyim..