evet arkadaslar htc one m8 mini2 yi aldım,1 yıllıkda kasko yaptırdım 120 tl,şu ana kadar( 5-6 gündür )memnunum,iphoneyı hıcde aratmayacak hızda..hemen hemen aynı hızda gıbıler,tavsiye ederım..ama ıos dan androıde gecmek benı cok kastı,cok zorlanıyorum,1 aya kadar alışırım galiba..

bu sorun ıphonedede sık sık oluyordu,dun telefon geldı acma yerını kaydırıyorum ama kaymıyor,bır turlu tele cevap veremedım bu nedır telefonlarda neden böyle bırsey olur acaba anlayamadım

bunu pekde sorun olarak görmüyorum cok can sıkıcı bır durum olsada demekkı elektronıklerde zaman zaman boyle olabılıyor