• 22-08-2015, 18:22:42
    #19
    Üyeliği durduruldu
    http://www.beratbozkurt.com/wordpres...og-temasi.html
    Nitekim dağıtmışsın teşekkürler

    “İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş
  • 22-08-2015, 18:23:49
    #20
    kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.beratbozkurt.com/wordpres...og-temasi.html
    Nitekim dağıtmışsın teşekkürler

    “İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş
    Blogumda kullanmış olduğum her temayı dağıttım. Sadece bu tema hariç. Bunda da kararsız kaldım işte.

    Söze katılıyorum.
  • 22-08-2015, 18:26:36
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    temada panel varmı hocam ?
  • 22-08-2015, 18:30:16
    #22
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temada panel varmı hocam ?
    Sadece kendim kullandığım için koymadım. Eğer dağıtırsam koymayı düşünüyorum. Çnkü yapılması gereken ayarlar var temada.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:30:16 -->-> Daha önceki mesaj 18:29:08 --

    Bu arada tema Responsive
  • 23-08-2015, 11:37:42
    #23
    güncelleyelim.
  • 24-08-2015, 10:57:52
    #24
    Hoş sade bir tasarım eğer ücretsiz paylaşırsan bir bayan arkadaşım blog açmak istiyordu onun için kullanırım.
  • 24-08-2015, 12:07:22
    #25
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş sade bir tasarım eğer ücretsiz paylaşırsan bir bayan arkadaşım blog açmak istiyordu onun için kullanırım.
    Görünüşe göre dağıtacağım gibi görünüyor. 1 haftaya ancak dağıtırım çünkü admin paneli falan yapmam gerkiyor onun içinde elimdeki işleri bitirmem. Yani 1 hafta sürer.
  • 24-08-2015, 13:36:05
    #26
    lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünüşe göre dağıtacağım gibi görünüyor. 1 haftaya ancak dağıtırım çünkü admin paneli falan yapmam gerkiyor onun içinde elimdeki işleri bitirmem. Yani 1 hafta sürer.
    Admin panel bana lazım değil siz öyle verin gerisini ben yaparım
  • 24-08-2015, 15:29:58
    #27
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin panel bana lazım değil siz öyle verin gerisini ben yaparım
    Bekleyin Hele