http://www.beratbozkurt.com/wordpres...og-temasi.html
Nitekim dağıtmışsın teşekkürler
İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır. H.Ş
Sizce Temayı Dağıtmalı Mıyım ?
29
●1.381
- 22-08-2015, 18:22:42Üyeliği durduruldu
- 22-08-2015, 18:23:49Blogumda kullanmış olduğum her temayı dağıttım. Sadece bu tema hariç. Bunda da kararsız kaldım işte.kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söze katılıyorum. - 22-08-2015, 18:30:16Sadece kendim kullandığım için koymadım. Eğer dağıtırsam koymayı düşünüyorum. Çnkü yapılması gereken ayarlar var temada.KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:30:16 -->-> Daha önceki mesaj 18:29:08 --
Bu arada tema Responsive - 24-08-2015, 10:57:52Hoş sade bir tasarım eğer ücretsiz paylaşırsan bir bayan arkadaşım blog açmak istiyordu onun için kullanırım.
- 24-08-2015, 12:07:22Görünüşe göre dağıtacağım gibi görünüyor. 1 haftaya ancak dağıtırım çünkü admin paneli falan yapmam gerkiyor onun içinde elimdeki işleri bitirmem. Yani 1 hafta sürer.mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2015, 13:36:05Admin panel bana lazım değil siz öyle verin gerisini ben yaparımlMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle