temada panel varmı hocam ?
Sadece kendim kullandığım için koymadım. Eğer dağıtırsam koymayı düşünüyorum. Çnkü yapılması gereken ayarlar var temada.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:30:16 -->-> Daha önceki mesaj 18:29:08 --
Bu arada tema Responsive