Merhabalar, www.beratbozkurt.com da kullanmış olduğum temayı sizce dağıtmalı mıyım ? Öneri ve Görüşlerinizi Bekliyorum.
Edit : Tema responsive dir. Söylemeyi unutmuşum
Sizce Temayı Dağıtmalı Mıyım ?
29
●1.381
- 22-08-2015, 16:23:36Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorumlar için teşekkür ederim. Duruma göre dağıtabilirim.Cyerol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Cyerol kaynak kodlarından bakabilirsin
- 22-08-2015, 16:38:13Teşekkürler. hoş duruyor.lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2015, 16:54:08Kullanan olur mu onu ölçmeye çalışırım şuan işteOfisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2015, 17:02:10Hocam bizim insanımıza iyilik yaramıyor. Siz temaya kendi bağlantınızı koyacaksınız, footer'ı da şifreleyeceksiniz adam yine onu açacak.lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de çok ücretsiz tema dağıttım, adam şifrelediğim footer'ı açmış. Bir de gelmiş benim bloguma yazının altına yorum yapmış. O yetmemiş bir de üstüne küfür etmiş footer'ı niye şifreliyorsun diye.
Ama yine de sen bilirsin, güzel tema.