• 22-08-2015, 12:50:44
    #1
    Merhabalar, www.beratbozkurt.com da kullanmış olduğum temayı sizce dağıtmalı mıyım ? Öneri ve Görüşlerinizi Bekliyorum.

    Edit : Tema responsive dir. Söylemeyi unutmuşum
  • 22-08-2015, 15:37:04
    #2
    Satmayı düşünmüyorsan linkini de koyup paylaş bana kalırsa. Güzel ve sade tema tebrikler.
  • 22-08-2015, 15:57:12
    #3
    Dağıtma sende kalsın bence. ve şu sidebar'daki kategori şeysini alabilirmiyim güzel şık duruyor.
  • 22-08-2015, 16:23:36
    #4
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmayı düşünmüyorsan linkini de koyup paylaş bana kalırsa. Güzel ve sade tema tebrikler.
    Cyerol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dağıtma sende kalsın bence. ve şu sidebar'daki kategori şeysini alabilirmiyim güzel şık duruyor.
    Yorumlar için teşekkür ederim. Duruma göre dağıtabilirim.

    @Cyerol kaynak kodlarından bakabilirsin
  • 22-08-2015, 16:38:13
    #5
    lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlar için teşekkür ederim. Duruma göre dağıtabilirim.

    @Cyerol kaynak kodlarından bakabilirsin
    Teşekkürler. hoş duruyor.
  • 22-08-2015, 16:46:39
    #6
    sen bilirsin. dağıtırsan kullanan olur sonuçta.
  • 22-08-2015, 16:54:08
    #7
    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bilirsin. dağıtırsan kullanan olur sonuçta.
    Kullanan olur mu onu ölçmeye çalışırım şuan işte
  • 22-08-2015, 16:58:24
    #8
    çokta ahım şahım değil sen bilirsin hocam.
  • 22-08-2015, 17:02:10
    #9
    lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanan olur mu onu ölçmeye çalışırım şuan işte
    Hocam bizim insanımıza iyilik yaramıyor. Siz temaya kendi bağlantınızı koyacaksınız, footer'ı da şifreleyeceksiniz adam yine onu açacak.

    Ben de çok ücretsiz tema dağıttım, adam şifrelediğim footer'ı açmış. Bir de gelmiş benim bloguma yazının altına yorum yapmış. O yetmemiş bir de üstüne küfür etmiş footer'ı niye şifreliyorsun diye.

    Ama yine de sen bilirsin, güzel tema.