Format atıp o şekilde geçmeye çalışsam iso dosyasını nasıl indirebilirim? Laptopa deneyeyim. Olursa masaüstüne de atacağım.
Windows 10'a Geçmeli Miyim ?
154
●10.088
- 06-08-2015, 11:23:341- Güncellemeler Windows 7 gibi iki tıkla kapanmıyor.
2- Başlat menüsü şık olmuş.
3- İkonlar biraz amatör kalmış.
4- Bazı programlarda uyumsuzluklar yaratabiliyor.
5- Windows 7 Keyiniz ile ISO kurdurtmuyor. İlla ki windows 7 kuruluyken güncelleme yapmanız gerekiyor.
6- Aero Tema yokmuş. Win 8'de de yokmuş. Aero gelsin bence.
Genel olarak hızlandırılmış ve görsellik namına değişimler yapılmış. Hoş stabil gibi duruyor.
1 hafta dener windows 7'ye geçerim diye düşünüyorum. Windows 10'un biraz daha güncelleme alması hatta SP2 gibi sağlam düzenlenmesi gerekebileceğini düşünüyorum. - 12-08-2015, 13:12:42Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
shiftdeletede güncellerken sistemde "yedeklerimi koru. yeni windows kur" şeklinde şıklarının olduğu yazıyor ama yine de sormak istedim, 8 den 10a geçerken dosyalar korunuyor mu? masaüstündeki resimler, txt dosyalar vs duruyor mu yoksa temiz windows şeklinde mi güncelleniyor?
eğer dosyalar korunuyorsa güncelleme yapacağım. - 12-08-2015, 13:20:28Merhaba, ben yükseltme ile geçmedim. ISO indirip temiz kurdum.azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükseltme yapan arkadaşlar sıkıntısız ve kayıpsız olarak geçtiğini söylediler. - 12-08-2015, 13:33:28Z serisi ise hdd sorunlu olabilir. lenovoların ortak özelliği herhalde hdd problemi. Z500 kullanıyorum. aynı sorun bende de var. hangi işletim sistemini kurarsam kurayım hdd sıkıntı çıkarıyor. yavaşlama var, kopyalama yaparken ciddi anlamda yavaş yapıyor. bir klasöre veya programa sağ tıkladığımda 30 saniye menünün açılmasını bekliyorum.djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:33:28 -->-> Daha önceki mesaj 13:23:56 --
Windows 10a geçişle birlikte bazı sorunlarda beraberinde geldi. Bunlardan biri de web sitelerinde i harfinin gözükmemesi sorunu, sitelerde i harfi gözükmüyor iseMeftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chromeda sorun şu şekilde aşılıyor;
adres satırına chrome://flags/#disable-direct-write yazıp açılan sayfadan DirectWrite devre dışı bırakı Etkinleştir diyoruz.
Yeniden başlatınca sorun düzeliyor.
http://emredeveci.com.tr/windows-10-i-harfi-sorunu/ - 12-08-2015, 14:39:09azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Z serisi yalnız ilk kurunca yavaşmış windows 10 şuanda çok memnunum roket gibi tavsiye ederim herkese - 12-08-2015, 16:39:37Geçişi ilk gün yaptım. Masaüstüm olduğu gibi duruyordu. Hiç bir veri kaybım söz konusu değil. Kaldığım yerden devam ediyorum.
İlk başta mousepad çalışmıyordu, 3-4 gün sonra gelen bir güncelleme ile kendiliğinden düzeldi.
Şu anda bariz olarak farkettiğim bir olumsuzluk söz konusu değil. Oldukça memnunum.
Özet: Veri kaybı söz konusu değil, masaüstündeki dosyaların yerleri dahi değişmedi.