Geçişi ilk gün yaptım. Masaüstüm olduğu gibi duruyordu. Hiç bir veri kaybım söz konusu değil. Kaldığım yerden devam ediyorum.
İlk başta mousepad çalışmıyordu, 3-4 gün sonra gelen bir güncelleme ile kendiliğinden düzeldi.
Şu anda bariz olarak farkettiğim bir olumsuzluk söz konusu değil. Oldukça memnunum.
Özet: Veri kaybı söz konusu değil, masaüstündeki dosyaların yerleri dahi değişmedi.