1- Güncellemeler Windows 7 gibi iki tıkla kapanmıyor.
2- Başlat menüsü şık olmuş.
3- İkonlar biraz amatör kalmış.
4- Bazı programlarda uyumsuzluklar yaratabiliyor.
5- Windows 7 Keyiniz ile ISO kurdurtmuyor. İlla ki windows 7 kuruluyken güncelleme yapmanız gerekiyor.
6- Aero Tema yokmuş. Win 8'de de yokmuş. Aero gelsin bence.
Genel olarak hızlandırılmış ve görsellik namına değişimler yapılmış. Hoş stabil gibi duruyor.
1 hafta dener windows 7'ye geçerim diye düşünüyorum. Windows 10'un biraz daha güncelleme alması hatta SP2 gibi sağlam düzenlenmesi gerekebileceğini düşünüyorum.