1- Güncellemeler Windows 7 gibi iki tıkla kapanmıyor.
2- Başlat menüsü şık olmuş.
3- İkonlar biraz amatör kalmış.
4- Bazı programlarda uyumsuzluklar yaratabiliyor.
5- Windows 7 Keyiniz ile ISO kurdurtmuyor. İlla ki windows 7 kuruluyken güncelleme yapmanız gerekiyor.
6- Aero Tema yokmuş. Win 8'de de yokmuş. Aero gelsin bence.
Genel olarak hızlandırılmış ve görsellik namına değişimler yapılmış. Hoş stabil gibi duruyor.
1 hafta dener windows 7'ye geçerim diye düşünüyorum. Windows 10'un biraz daha güncelleme alması hatta SP2 gibi sağlam düzenlenmesi gerekebileceğini düşünüyorum.
shiftdeletede güncellerken sistemde "yedeklerimi koru. yeni windows kur" şeklinde şıklarının olduğu yazıyor ama yine de sormak istedim, 8 den 10a geçerken dosyalar korunuyor mu? masaüstündeki resimler, txt dosyalar vs duruyor mu yoksa temiz windows şeklinde mi güncelleniyor?
eğer dosyalar korunuyorsa güncelleme yapacağım.